
Dizainerių meetup:
Nuo logo prie identiteto: pirmi žingsniai į strateginį dizainą
Kaip pereiti nuo pavienių logotipų kūrimo prie stipresnių, strategiškai pagrįstų vizualinių identitetų? Prisijunk į 60 minučių susitikimą, kuriame pasidalinsiu, kaip pradėti kurti dizainą ne nuo logo, o nuo esmės – įvaizdžio emocijos!
Data: Rugpjūčio 20 d.
Laikas: 14:00
VIETA: Nuotolinis susitikimas
KAINA: Nemokamai

Suvedęs savo kontaktus tu tapsi sambūriečiu, su nemokamu priėjimu prie mentorės įžvalgų, vertingų resursų ir įkvėpiančių case study, kurie tau bus pristatyti tiesiai į tavo pašto dėžutę. (Atsisakyti galėsi vienu mygtuko paspaudimu). Tu, taip pat, sutinki su privatumo politika.
Strateginis dizainas prasideda nuo pirmo žingsnio – tvirto pagrindo.
Bet kaip tai atrodo praktikoje? Dizaino projektai, prasidedantys nuo logotipo, dažnai praranda galimybę perteikti visą prekės ženklo esmę. O kai pereiname prie identiteto kūrimo – atsiranda poreikis struktūrai, logikai ir emocijai. Kaip tai padaryti net turint mažai duomenų? Būtent šiuos klausimus nagrinėsime naujame Dizainerių Meetup susitikime:
Kaip pereiti nuo logotipo prie platesnio identiteto kūrimo;
Kokie yra pirmieji strateginiai žingsniai, padedantys įtvirtinti dizaino kryptį;
Kaip dirbti su raktažodžiais, archetipais ir stilistikomis, kad sprendimai turėtų pagrindą;
Kaip atskirti „maketišką“ dizainą nuo strategiškai pagrįsto.
45 min. praktinio turinio su realiais pavyzdžiais: aptarsiu, kaip formuojama dizaino kryptis ir kaip kuriamos dizaino sistemos, kurios ir yra identiteto pagrindas. O per 15 min. klausimų-atsakymų sesiją – turėsi galimybę pasitikslinti, paklausti ar diskutuoti.
KAM SKIRTA?
Logotipų kūrėjams, norintiems pereiti prie identitetų kūrimo;
Identiteto dizaineriams, ieškantiems įrankių kaip pradėti nuo strategijos;
Grafikos dizaineriams, kurie nori gilinti savo mąstymą ir išeiti iš „gražu-negražu“ lygmens.
Kaip vyks?
Susitikimas vyks per Zoom;
Įrašas – visiems užsiregistravusiems;
Rekomenduojama atsinešti savo klausimų – jie padės gauti maksimalią vertę.

Sužinok, kaip strateginiai aspektai įtakoja identitetą
ir kaip juos pritaikyti realiuose projektuose.
Susitikimą ves Lina Mass strateginio dizaino praktikė, turinti daugiau nei 20 metų patirties. Brendo stratege ir dizainerių mentore, žinoma dėl konstruktyvios, konkrečios ir empatiškos komunikacijos su klientais ir kursų dalyviais.
Labas , aš mentorė
Lina Mass

Esu prisidėjusi prie atsinaujinimo tokių prekės ženklų kaip "C&D Style", "1stopvat", "Panevėžio kultūros centras", "VPVPMC", "Orbio.world", "Finbee", Mariaus Jakulio Jason fondas ir daugelio kitų.
Prieš 4 metus įkūriau Dizainerių sambūrio bendruomenę, kurioje per kursus ir mentorystės programas padedu dizaineriams strategiškai derinti dizainą su verslo tikslais bei efektyviau bendrauti su klientais.
Vedu mokymus brendo strategijos ir vizualinio identiteto temomis visoje Lietuvoje – gyvai ir online. Dirbu su reklamos agentūromis, versliomis bendruomenėmis bei esu seminarų kviestinė lektorė.

Dizainerių meetup:
Nuo logo prie identiteto: pirmi žingsniai į strateginį dizainą
Kaip pereiti nuo pavienių logotipų kūrimo prie stipresnių, strategiškai pagrįstų vizualinių identitetų? Prisijunk į 60 minučių susitikimą, kuriame pasidalinsiu, kaip pradėti kurti dizainą ne nuo logo, o nuo esmės – įvaizdžio emocijos!
Data: Rugpjūčio 20 d.
Laikas: 14:00
VIETA: Nuotolinis susitikimas
KAINA: Nemokamai

Suvedęs savo kontaktus tu tapsi sambūriečiu, su nemokamu priėjimu prie mentorės įžvalgų, vertingų resursų ir įkvėpiančių case study, kurie tau bus pristatyti tiesiai į tavo pašto dėžutę. (Atsisakyti galėsi vienu mygtuko paspaudimu). Tu, taip pat, sutinki su privatumo politika.