
Dizainerių meetup:
(Re)brendo pristatymas: strategija ir dizainas
Kaip atrodo vizualinio identiteto kūrimas, kai dizainas gimsta iš strategijos? Prisijunk į 60 minučių susitikimą, kur iš vidaus pamatysi realaus projekto kūrimo eigą – nuo kliento tipo analizės iki vizualinių sprendimų.
Data: Gegužes 28 d.
Laikas: 14:00
VIETA: Nuotolinis susitikimas
KAINA: Nemokama

Suvedęs savo kontaktus gausi su renginiu susijusią informaciją bei būsimų renginių anonsus, kurie tau bus pristatyti tiesiai į tavo pašto dėžutę. Atsisakyti galėsi vienu mygtuko paspaudimu. Tu, taip pat, sutinki su privatumo politika.
Strategija ir dizainas – neatskiriami. Bet kaip tai atrodo praktikoje?
Dirbti su (re)brendo projektu – tai daugiau nei „gražaus logotipo“ sukūrimas. Tai strateginis mąstymas, vertybių perkėlimas į vizualinį identitetą ir gebėjimas pagrįsti kiekvieną sprendimą. Būtent tai nagrinėsime naujame Dizainerių Meetup susitikime:
(Re)brendo projektas – nuo ko pradėti ir kaip struktūruoti eigą;
Kaip atrodo strateginis etapas: ką analizuoja dizaineris ir kodėl tai svarbu rezultatui;
Kas yra archetipai ir dizaino stilistikos ir kaip jie padeda kuriant dizainą.
45 min. (re)brendo projekto pristatymas, kurio metu nagrinėsime, kaip dizaino sprendimai kyla iš strateginės analizės: auditorijos poreikių, konkurentų konteksto, komunikacijos kanalų bei stilistikos krypties ir 15 min. atsakymai į klausimus.
KAM SKIRTA?
Vizualinio identiteto dizaineriams, kurie siekia įgyti strateginių žinių kaip pagrįsti dizaino sprendimus klientui;
Logotipų dizaineriams, kurie nori praplėsti savo paslaugą ir kurti vizualinį identitetą;
Plataus profilio grafikos dizaineriams, kurie nori persikvalifikuoti į vizualinio identiteto dizainerius;
Kaip vyks?
Susitikimas vyks nuotoliu – Zoom platformoje;
Prieiga prie įrašo visiems užsiregistravusiems;
Rekomenduojama atsineši klausimų, kuriuos galėsi užduoti mentorei

Sužinok, kaip strateginiai aspektai įtakoja identitetą
ir kaip juos pritaikyti realiuose projektuose.
Susitikimą ves Lina Mass strateginio dizaino praktikė, turinti daugiau nei 20 metų patirties. Brendo stratege ir dizainerių mentore, žinoma dėl konstruktyvios, konkrečios ir empatiškos komunikacijos su klientais ir kursų dalyviais.
Labas , aš mentorė
Lina Mass

Esu prisidėjusi prie atsinaujinimo tokių prekės ženklų kaip "C&D Style", "1stopvat", "Panevėžio kultūros centras", "VPVPMC", "Orbio.world", "Finbee", Mariaus Jakulio Jason fondas ir daugelio kitų.
Prieš 4 metus įkūriau Dizainerių sambūrio bendruomenę, kurioje per kursus ir mentorystės programas padedu dizaineriams strategiškai derinti dizainą su verslo tikslais bei efektyviau bendrauti su klientais.
Vedu mokymus brendo strategijos ir vizualinio identiteto temomis visoje Lietuvoje – gyvai ir online. Dirbu su reklamos agentūromis, versliomis bendruomenėmis bei esu seminarų kviestinė lektorė.

Dizainerių meetup:
(Re)brendo pristatymas: strategija ir dizainas
Kaip atrodo vizualinio identiteto kūrimas, kai dizainas gimsta iš strategijos? Prisijunk į 60 minučių susitikimą, kur iš vidaus pamatysi realaus projekto kūrimo eigą – nuo kliento tipo analizės iki vizualinių sprendimų.
Data: Gegužes 28 d.
Laikas: 14:00
VIETA: Nuotolinis susitikimas
KAINA: Nemokama

Suvedęs savo kontaktus gausi su renginiu susijusią informaciją bei būsimų renginių anonsus, kurie tau bus pristatyti tiesiai į tavo pašto dėžutę. Atsisakyti galėsi vienu mygtuko paspaudimu. Tu, taip pat, sutinki su privatumo politika.