Pradžia / Nemokamos paskaitos dizaineriams

Nemokamos paskaitos, norintiems

pereiti į kitą lygį


Mokymai skirti pažengusiems ir pradedantiems dizaineriams, siekiantiems pereiti į profesionaliai dirbančių, laisvai samdomų dizainerių gretas, kuriant vizualinį identitetą ir ne tik.


Kiekvieną kartą išleidus nemokamą paskaitą sulaukiu atsiliepimų iš dizainerių, jog buvo vertinga ir labai naudinga, o svarbiausia pritaikoma praktiškai. Tad dalinuosi jomis su tavimi, kad pradėtum savo kelionę profesionalumo link.

Ką nori žiūrėti pirmiausiai?

Nemokamų paskaitų temos

Dizainerių Sambūrio tikslas padėti išvengti prastų dizaino patirčių. Tad, pirmas suvokimas, vedantis pokyčių link, yra kad dizainas yra ne apie gražu/negražu, bet apie funkciją. Dizainas - tai įrankis pasiekti verslo tikslus. O gera pradžia visada yra nuo identiteto. Nekalbu, apie atskirus elementus kaip spalvos, šriftai, fotografijos, bet apie bendrą visumą, kuri formuoja tam tikrą, tačiau svarbiausia vientisą, nuotaiką ir emociją...

#1 paskaita 

Kaip sumažinti korekcijų kiekį logotipo dizaino projektuose?

(72 min.)

Kada baigsis užburtas ir niekada nesibaigiantis korekcijų maratonas? Klientai nežino ko nori, užsako vieną dizaino sprendimą, jį pamatęs - apsigalvoja... Pažįstama? Tai ši paskaita atsako į klausimą kaip iš to išbristi. Maža užuomina: užsakymą reikia suderinti ne tik žodžiu, bet ir vaizdu... į pagalbą pasitelkiant stilistines kryptis ir taikant standartizuotą dizaino procesą visiems užsakymams.

  • Kaip tu dirbi? Kurioje iš dviejų situacijų atpažįsti save? 
  • Kaip sumažinti nesusikalbėjimo tikimybę ir korekcijų kiekį? 
  • Kuo papildyti savo dizaino procesą, padėsiantį išvengti korekcijų?
  • Dizaino proceso taikymo pavyzdžiai
  • Kas yra Stylescape ir kodėl jis toks svarbus?
  • Kada įkainiai už projektą kylą organiškai?

#2 paskaita 

Ką turiu žinoti kuriant vizualinį identitetą?

(67 min.)

Dizaineriams, siekiantiems pereiti į kitą lygį, neišvengiamai teks bristi iš smulkių užsakymų į didesnę vertę klientui atnešančius dizaino projektus, kaip vizualinis identitetas ar svetainės... Logotipas pats iš savęs tėra tik grafinis elementas, kuris nekuria jokios vertės, nes klientas neturi gairių, kaip kurti vientisą įmonės įvaizdį ir reputaciją... Ši paskaita analizuoja identiteto projektą ir paaiškina į ką atkreipti dėmesį, kuriant funkcionalius sprendimus.

  • Kas yra brendas (prekės ženklas) ir koks jo sąryšis su identitetu? 
  • Kaip suvesti dizaino elementus į identiteto visumą?
  • Kaip suvaldyti identiteto emociją (‘Look&Feel’)?
  • Identiteto projekto analizė 
  • Kaip stylescape palengvina identiteto kūrimo procesą?

#3 paskaita 

Kaip kurti vertę dizaino darbais?  

(45 min.)

Dažnai sulaukiu pastebėjimų "nu kas mokės 300 / 800/ 2000 € už projektą?" Jei ir tau kyla tokios abejonės dėl dizaino darbų kuriamos vertės, ši paskaita tau. Siekiant, kad klientai norėtų mokėti daugiau pirmiausiai reikia patiems suvokti kuriamų darbų vertę, o tada mokytis ją perteikti ir klientui. 

  • Dizaineriai rinkoje logotipus parduoda nuo 50 iki 2000 €, kas kuria atotrūkį?
  • Kaip dizaineriui suvokti dizaino darbų vertę, kurią gauna klientas? 
  • Kaip kuriamą vertę parodyti klientui, kad jis taip pat suvoktų iš ko susideda kaina?
  • Kaip žinoti ar dizaino projektą įgyvendinau tinkamai? 
  • Nekurkite logotipų, kurkite emociją, kuri reprenztuoja veiklos vertybes ir nuotaiką.

#4 paskaita 

Kaip susirasti klientų dizaino projektams?  

(73 min.)

Ko tu nori? Didesnių pajamų? Kaip tai nori pasiekti: teikdamas smulkias paslaugas (soc. medijos maketai, skrajutės...) didesniam kiekiui klientų ar apsiimdamas didesnę vertę kuriančius dizaino projektus (identitetai, svetainės...) mažesniam kiekiui klientų? Kiekvienam tikslui pasiekti reikia pasitelkti skirtingus kliento tipažus, apie tai plačiau paskaitoje:

  • Kokie klientų tipažai tinka pradedančiąjam, pažengusiam ir profesionaliam dizaineriui?
  • Kaip atrodo tavo idealus kliento portretas? 
  • Kada klientų reikia ieškoti, ir kada jau klientai patys mane randa? 
  • Kaip atrodo kliento kelionė iki sprendimo pirkti dizaino paslaugą?
  • Ką konkrečiai daryti, kad rasti klientų? Planas pradedančiam, pažengusiam ir profesionalui.

#5 paskaita 

Kaip tapti pro dizaineriu?

(skaidrės)

Visiškai nesvarbu ar esi pradedantysis ar jau pažengęs ar ilgametę patirtį turintis dizaineris, nes visi nori… daugiau klientų, didesnių įkainių, klientų įvertinimo ir pasidžiaugimo atliktais dizaino darbais… Tiesa yra ta, kad visai nesvarbu, ko tu nori, svarbu yra tai, kuo turi tapti, kad tai gautum. Veiksmų sąrašas.

  • Kokį mindset reikia prisijaukinti?
  • Trys etapai link pro dizainerio
  • Kaip padėti pagrindus tikslų pasiekimui
  • Kas slepiasi po dizaino procesu?
  • Kas sudaro savireklamos žingsnius?

#6 paskaita 

Naudingos nuorodos

(skaidrės)

Naudingų nuorodų sąrašas, kuris pateikiamas kaip papildoma medžiaga sambūrio mentorystės programoje, kaip būdas įgilinti temos suvokimą ir atrasti platesnę matymo perspektyvą.

Sąraše rasite rekomenduojamas knygas bei video nuorodas (anglų k.) sugrupuotas pagal mokymų programos temas.

  • Mokytis praktikškai reiškia būti procese, kuris veda link progreso, o progresas link pasitikėjimo
  • Knygos apie dizainą ir ne tik...
  • Naudingi dizainerio online įrankiai
  • Naudingos nuorodos pagal Sambūrio mokymų temas: vizija ir tikslai, dizaino procesas, įkainiai...

#BONUS

Kokių rezultatų galima pasiekti, taikant sambūrio metodus?

(73 min.)

Ačiū, kad skyrėte laiko savo augimui!

Sambūrio autorė ir mentorė

Lina Mass

Esu Lina Mass – brendo strategė, identiteto dizainerė, sambūrio įkūrėja bei lektorė.

Mano aistra yra kurti funkcionalius, strategiškus dizainus. Mane be galo žavi kokį pokytį gali sukurti tinkamas vizualinio identiteto dizainas. Kaip žibančiomis akimis verslo įkūrėjas pradeda pats įtikėti savo verslo idėja ir drąsiai ją uždegti kitus. Ir žinoma pritraukti klientus!

Man taip malonu matyti, kaip dizaineriai tobulėja mokydamiesi dizaino proceso bei susikalbėjimo metodo. Džiaugiuosi galėdama su jais žengti į naują profesionalumo lygį, kur dizaineriai yra verslo partneriai, ne užsakymų vykdytojai.

Dizainerių Sambūris apjungia šias dvi grupes su misija - padėti išvengti prastų dizaino patirčių tiek dizaineriams, tiek verslams.

Grafikos dizaineriai su manimi gali susimatyti kursuose (mentorystė ir online kursas bei asmeninėse konsultacijose) 



Sąmoningi ir tvarūs verslai gali registruotis pokalbiui dėl brendo strategijos ir vizualinio identiteto projektų svetainėje linamass.com

+15 m. patirtis grafikos srityje
+5m. identiteto dizainerė
(linamass.com)
Brendo strategija
@Melinda Livsey
(The Futur)
The Writing Skills Workshop
@Seth Godin
(Akimbo Workshops)
The Marketing Seminar
@Seth Godin
(Akimbo Workshops)

SAMBŪRIO PROGRAMOS

Mentorystė ir kursai dizaineriams

Jei apie nemokamas paskaitas gauname puikių atsiliepimų, tai apie mokamas programas atsiliepimai būna iš kosmoso srities: sugrąžintas pasitikėjimas savimi, dizaino proceso suvokimas ir gebėjimas taikyti, mokėjimas susikalbėti su klientu ir išvengti daugybės korekcijų, padvigubinti įkainiai... tai tik keletas rezultatų, kurių gali tikėtis prisijungęs prie Dizainerių Sambūrio.

Gyvi Zoom kursai

Mentorystė + Bendruomenė

Startas

--/--

trukmė

12 sav.

Video pamokos

Online kursas +
Konsultacijos

Startas

bet kada

trukmė

8 sav.

Success message!
Warning message!
Error message!